TUIL KUNSTEN ER OVER FOR I ÅR - TAKK TIL ALLE SOM BIDRO
TUIL - kunsten slo mange rekorder i år, vi var heldige med været og alle vi møtte på vår vei gjennom helga hadde store smil - både store og små.
Etter en meget hektisk helg, hvor vi brukte hele anlegget - både TUIL Arena I og TUIL Arena II, tok hensyn til kohorter og smittevernsregler, samt rigget opp 4 ulike kohortkiosker så er det på sin plass med en liten oppsummering.
I løpet av hele helga deltok 168 ulike lag, noe som gir nærmere 1.500 spillere. Vi hadde 85 dommere som sørget for gode gjennomføringer av kamper. Det var 183 personer fra TUIL som registrerte seg i vårt helt nye dugnadssystem, og disse tok 248 vakter som totalt utgjorde 614 timer. I tillegg til disse haddde vi et stort antall frivillige som bidro ekstra både i forkant og underveis til at helgen ble en "knallsuksess"
At det skulle gå så mye smoothies i løpet av ei helg, tok oss helt på senga, og signalet om at foreldre og deltakere ønsker et større sortiment knyttet til sunne produkter tar vi med oss, og køene i kioskene var til tider lange og satt effektiviteten vår på prøve :-)
Vi ønsker å takke alle dere som bidro - TUIL kunsten er umulig å gjennomføre uten frivillighet og deltakelse, og for barna som har hatt lite tilbud på turneringssiden i pandemien, så var det alene verdt alt slitet når vi så responsen og den iveren de la til grunn i kampene.
Vi har evaluert årets TUIL kunst. Mye var bra, og vi har også funnet forbedringsområder som må justeres inn mot neste års turnering, og det er en felles målsetning om at det skal være enklest mulig for frivillige og enklest mulig for deltakere med foreldre/familier.
TUSEN TAKK - DOKKER VAR RÅGOE!!!!